پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حرف های مدیر سایت پیر بروز ترین سایت برای همه
نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1387
بازدید : 1346
نویسنده : Alireza

ادرس سایت جدید ما بالا

به نام ورک دانلود

دوستان برای حمایت از ما به چتروم زیر بروید یگانه چت چتروم دوستان ماست و اونجا در باره ی سایت جدیدم باهاتون حرف میزنم

تورو خدا بیایید به چتروم قسمتون میدم دوستانی تازه برای خود پیدا کنید

وهمیشه در همین طریق باهاتون در ارتباطم

پس بیاید

وهمیشه با هم باشیم

پس حتما بیایید


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 381
نویسنده : Alireza

 

با وجود آنتی ویروس های گوناگون، نرم افزار امنیتی مایکروسافت نیز رفته رفته جای خود را در بین کاربران باز کرده است.

 

این نرم افزار که سازگاری کامل با ویندوز دارد، قادر است نهایت امنیت را برای کامپیوتر شما تامین کرده و جلوی ورود ویروس و سایر بدافزارها را به سیستم شما بگیرد. همچنین از اجرای برنامه های هک و جاسوسی که اقدام به دزدی اطلاعات از کامپیوتر شما میکنند جلوگیری میکند.

 ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس و فایروال , ,



نرم افزار آپدیت درایور سخت افزارها - Driver Reviver 4
نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1398
بازدید : 471
نویسنده : Alireza

 

 

آیا میخواهید از ارائه نسخه های جدید درایور سخت افزار های خود مطلع شوید؟ مجبور نیستید تا به تک تک سایت های تولید کننده قطعات کامپیوتر خود مراجعه کنید. بلکه کافی است از نرم افزار Driver Reviver کمک بگیرید.

 

نرم افزار Driver Reviver تمام قطعات کامپیوتر شما را شناسایی کرده و سپس با اتصال به بانک اطلاعات درایور ها از طریق اینترنت، شما را از ارائه نسخه های جدید درایورها مطلع میکند. سپس شما میتوانید تصمیم بگیرید که درایور کدام یک از سخت افزار هایتان را آپدیت کنید.

 

به این ترتیب نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال درایور های مورد نظرتان بگردید. جدیدترین نسخه از نرم افزار Driver Reviver کار را برای شما راحت کرده است.


 

ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 432
نویسنده : Alireza

انتی ویروس های تولید شده توسط شرکت ESET به دلیل قدرت حفاظتی بالا در بین کاربران رایانه بسیار محبوب و پر استفاده می باشند. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، می توانید از دیسک نجات ESET SysRescue CD استفاده کنید، زیرا تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. دیسک نجات تولید شده توسط شرکت ESET نسبت به سایر دیسک نجات های موجود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و    حساس را انجام می دهد و کاربر در صورت تمایل می تواند آن ها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته  باشد.   

مشخصات

شرکت سازنده: eset
حجم فایل: 189 مگابایت
منبع:brz

لینک های دانلود

دانلود - 189 مگابایت

رمز فایل: www.p30download.com

..

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 309
نویسنده : Alireza

جدیدترین نسخه آنتی ویروس معروف Avast Antivirus 6.0.1000 Full Till 2050 Pro

|
Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایرتهدیدهای اینترنتیمحافظت کامل نمایید. این نسخه را  بصورت تجاری می توانید استفاده نماییدو از طیف وسیعتری از محصولات استفاده نمایید که سطح امنیتی بالاتری را ارائه می نمایند که به نسخه Avast! Professional Edition معروف می باشند. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Avast Antivirus 7.0.1407 :

   - محافظت دربرابر انواع ویروس ها،‌ کرمها، تروجانها و روت کیت ها
   - استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی
   - محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای
   - آنتی ویروس داخلی
   - محافظ وب
   - آنتی روت کیت داخلی
   - بروزرسانی های رایگان
   - محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها
   - سازگاری کامل با سیستم
   - پشتیبانی از ویندوزهای ۶۴ بیتی و ویندوز ویستا
   - سازگاری با زبان های مختلف
   - محافظ شبکه
   - محافظ P2P و IM
   - اجرای اسکنر بصورت خط فرمان
و...

 

دانلود - نسخه Free - ‏‏‏‏‏‏‏‏71.3 مگابایت 
 دانلود - نسخه Pro - ‏‏‏‏‏‏‏‏114.8 مگابایت 

دانلود - فایل آپدیت آفلاین از سایت

دانلود - کرک ( تا سال 2050 )

 


 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 393
نویسنده : Alireza

 

 

 

آنتی ویروس نود 32 ، یکی از بهترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها مخصوصا در بین کاربران ایرانی میباشد.

در این مطلب، جدیدترین نسخه از این آنتی ویروس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، نسخه ی خانگی (Home Editiosn) بوده و بهترین انتخاب برای کامپیوتر های خانگی و ادارت کوچک میباشد.

 

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



آنتی ویروس ای وی جی 2013 رایگان AVG Antivirus Free 2013 v13
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 359
نویسنده : Alireza

 

 

 

یک آنتی ویروس رایگان میخواهید که بدون نیاز به سریال و Crack و دردسرهای دیگر کار کند ؟ آنتی ویروس رایگان AVG را امتحان کنید.

 

AVG Antivirus Free 2013 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به  سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

 

 

 

هرچند استفاده از این آنتی ویروس رایگان است، اما آپدیت کردن آن برای کاربران داخل ایران (به دلیل تحریم IP ها) با محدودیت هایی مواجه است. البته شما میتوانید آپدیت های آفلاین آن را دانلود و نصب کنید. و یا با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP ، آن را مستقیما آپدیت نمایید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 389
نویسنده : Alireza

 

 

 

تقریبا همه کسانی که با کامپیوتر سروکار دارند، مجموعه نرم افزارهای امنیتی بیت دیفندر را میشناسند. BitDefender در ابتدا تنها یک آنتی ویروس بود. بعد از مدتی فایروال و ابزارهای امنیت اینترنت نیز به آن اضافه شد. و اکنون در شانزدهمین نسخه نرم افزار امنیتی بیت دیفندر، یعنی BitDefender Total Security 2013 ، تمام ابزارهای مورد نیاز برای تامین اطلاعات کامپیوتری شما وجود دارد.

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 417
نویسنده : Alireza

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت brzدریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

 

ویژگی های نرم افزار:
- دریافت مرتب سریال و وارد کردن آن در آنتی‌ویروس کاملاً خودکار و بدون دخالت کاربر
- آپدیت مستقیم از سرور Eset همانند نسخه‌ی اورجینال و بدون هیچ‌گونه تاخیر زمانی
- بدون کوچکترین دست‌کاری در آنتی‌ویروس
- بسیار سبک و سریع و ساده
- پشتیبانی کامل از ویندوز ۸

توجه:
بعد از نصب به‌طور پیش‌فرض نرم‌افزار هر یک روز در میان و در حین بالا آمدن ویندوز، سریال آنتی‌ویروس شما را به صورت کاملاً خودکار آپدیت می‌کند. برای تغییر آن به قسمت تنظیمات درون نرم‌افزار مراجعه فرمایید. (مخصوصاً دوستانی که عادت به Hibernate کردن سیستم خود دارند.)

 

password آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0 رمز فایل: www.downloadha.com
download آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0
لینک دانلود – 11 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



دیسک نجات Eset Nod32 به تاریخ ١ فوریه ٢٠١٢
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 384
نویسنده : Alireza

مزیت اصلی ESET SysRescue CD مستقل بودن از سیستم کامپیوتر کاربر بوده و با تنظیم مستقیم به دیسک کار مینماید و این بدان معنیست که از این پس حتی بخشی از سخت افزار و دیگر بخشهای سیستم که در زمان کار سیستم عامل از اسکن جلوگیری میشود نیز، از آلودگی در امان خواهد بود . وقتی یک ویروس در یک سیستم به حدی نفوذ کرده باشد که آنتی ویروس تحت ویندوز نتواند با آن مقابله کند باید از راه دیگری وارد شد و آن استفاده از دیسک اسکن بوت است. به دلیل اینکه در حالت بوت فایلها توسط sestem در حال استفاده نمی باشند تمیز کردن آنها راحت تر صورت می گیرد.از دیگر ویژه گیهای این بسته امنیتی سرعت بالای آن نسبت به دیگر محافظان دیسکی هست.این بسته تمامی فایلهای اجرایی و امنیتی را در داخل خود داشته و با آخرین ویرایش پایگاه داده و به روز رسانی تمامی ویروسها  به بازار عرضه گردیده است.

 

ESET SysRescue CD ديسك نجات Eset Nod32 به تاريخ ١ فوريه ٢٠١٢

 

 

تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue boot media تنظیم نموده و بوت نمایید.
محتوای CD در حافظه رم بارگزاری شده و پس از بوت شدن ESS فعال شده و شروع به چک نمودن مینماید.
قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ESET SysRescue از ویژه گیهای منحصر به فرد این نرم افزار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام میدهد (ESS) و در صورت تمایل کاربر میتوان آنها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق (ESET SysRescue) داشته باشید.
مثال:
فرض کنید به یک شبکه متصلید و کامپیوتر شما با یک ویروس اجرایی (EXE) آلوده میشود. ESS قادر به پاک سازی تمامی فایلهای آلوده اجرایی به جز فایلهای اجرایی ضروری ویندوز مانند Explorer.exe است. حال در نظر بگیرید که فایل Explorer.exe آلوده بوده ولی ESS قادر به تمیز کردن آن نیست و آن را آلوده باقی میگذارد. زیرا ESS های موجود مستقل از سیستم نبوده و در زمان راه اندازی سیستم شروع به کار مینمایند.
در چنین لحظاتی میتوانید از بسته قدرتمند ESET SysRescue استفاده نمایید.
ESET SysRescue مستقل از سیستم بوده و به راحتی تمامی فایلها را در داخل دیسک سخت چک و تعمیر و تمیز مینماید.

 

ویژگیها :
اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت
امکان آپدیت در حالت بوت در صورت اتصال به اینترنت
شناسایی درایورهای FAT و NTFS و تمیز کردن ویروس از روی آنها
دسترسی به بیشتر تنظیمات نرم افزار در حالت بوت

 

 

password ديسك نجات Eset Nod32 به تاريخ ١ فوريه ٢٠١٢پسورد فایل: www.downloadha.com

download ديسك نجات Eset Nod32 به تاريخ ١ فوريه ٢٠١٢ لینک دانلود – 165 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 415
نویسنده : Alireza

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.  

 

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

 

 

password آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۱۳٫۲ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 430
نویسنده : Alireza

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG free edition آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793

 

 

 

توجه: با توجه به تحریم نابجا ایران توسط شرکت AVG برای بروزرسانی این نرم افزار نیازمند داشتن ip کشورهای دیگر باشید. بنابراین هرچند وقت یکبار به بروزرسانی این نرم افزار توسط روش های معمول اقدام کنید!!

 

password آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 127 مگابایت |

download آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 31 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 399
نویسنده : Alireza

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

 

 

 

 

توجه: با توجه به تحریم نابجا ایران توسط شرکت AVAST برای بروزرسانی این نرم افزار نیازمند داشتن ip کشورهای دیگر باشید. بنابراین هرچند وقت یکبار به بروزرسانی این نرم افزار توسط روش های معمول اقدام کنید!!

 

password آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474 لینک دانلود – 93 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 430
نویسنده : Alireza

Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد .

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران brz ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

 

 

 

 


password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 291 مگابایت |

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 292 مگابایت |

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 477
نویسنده : Alireza

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

 

 

 

 

توجه: باتوجه به تحریم بی جا ایران توسط شرکت AVG برای به روزرسانی این نرم افزار بایستی به روش های معمول نسبت به تغییر IP خود اقدام کنید.

 

password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 121 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد